Pers-Wereld maakt Shopping Specials zoals je ze kent uit een tijdschrift. Deze worden samengesteld aan de hand van thema’s. Hiervoor gebruik ik beeld van merken en shops die zich hiervoor aanmelden. De specials worden uitgestuurd naar mijn perscontacten in de hoop dat zij hiervan beeld laten zien in hun magazine / tijdschrift / blog.
Thema’s – input opgevraagd:
– Winter
Thema’s – eerstvolgend:
– Grafisch & Geometrisch (strakke lijnen en speelse patronen)
– Rood
– Zwart
– Sieraden & Accessoires
– Zwanger / baby
Thema’s – later op de planning:
– Blauw
– Botanisch
– Selfcare / me-time
– Hout / Houtlook
– Wanddecoratie
– Retro
– Bohemian / Boho
– Kinder musthaves
– Vegan / Duurzaam
Uitwerking:
Ik heb minimaal 6 en maximaal 11 deelnemers nodig om te starten met een special. Bij genoeg deelnemers verzamel ik de input en ga aan de slag met de special. Deelnemers krijgen vervolgens een preview te zien voordat het wordt uitgestuurd. De specials worden verstuurd via Mailchimp naar mijn perscontacten en daarnaast komt het beeld in de beeldbank. Daar kunnen redacties de foto in hoge resolutie downloaden. Het beeldmateriaal blijft 6 maanden lang zichtbaar in de beeldbank en gaat daarna automatisch offline. Bij een download ontvang je een bericht, zodat je weet waar en wanneer je eventueel een publicatie kunt verwachten.
Prijzen
Voor de Specials werk ik met strippenkaarten. Het systeem is heel simpel: per product/beeld wordt er 1 strip afgestempeld. Ideaal zodat je kunt meedoen met meerdere producten, aan diverse thema’s en de overige strippen kunt meenemen naar thema’s die nog gaan komen. Hoe meer strippen je afneemt, hoe hoger de korting. Bekijk de prijzen en meld je aan.