Teico Service verbetert klantgerichtheid en transparantie door samenwerking met FacilityApps.nl

Teico Service werkt sinds kort samen met FacilityApps.nl. Hierdoor wil het bedrijf de klantgerichtheid, transparantie en service nog beter laten aansluiten op de veranderende behoeften van haar opdrachtgevers.

Teico Service is een landelijk opererend schoonmaakbedrijf met vestigingen in Lijnden en Vollehove. De kerntaken van Teico Service zijn schoonmaakonderhoud en aanverwante facilitaire diensten voor zakelijke en overheidssectoren. Het succes van het bedrijf is naast de hoge kwaliteits- en milieueisen te danken aan de passie, vakmanschap en uitstekende service van het betrokken personeelsleden.

De organisatie streeft naar een maximaal vertrouwen in haar opdrachtgevers en schakelt FacilityApps.nl in om processen beter te stroomlijnen. Dit vertrouwen kan alleen worden bereikt als afspraken consequent worden nagekomen, er wordt gewerkt met korte lijnen, flexibel wordt inspeelt op de veranderende behoeften van opdrachtgevers en je als organisatie kunt ontzorgen. De Facility Apps zijn een uitstekend middel om deze doelen, gebruiksvriendelijk en efficiënt te realiseren.

Het bedrijf maakt gebruik van standaard functionaliteiten zoals meldingen, bestelformulieren, contractinformatie en gespreksrapportages. Daarnaast gebruikt het bedrijf extra informatiediensten voor rayonmanagers en objectleiders. Dit varieert van extra schoonmaakopdrachten tot belangrijke koppelingen met personeelszaken. Het is de bedoeling om in de nabije toekomst nog meer functionaliteiten en managementrapportages in te zetten. Teico Service ziet met behulp van de Facility Apps de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Het perscontact van Facility Apps loopt via Pers-Wereld. Voor meer informatie, interviews, HR afbeeldingen kunt u contact opnemen met Pers-Wereld.