Hoe krijg ik een betere naamsbekendheid voor mijn merk of trek ik meer bezoekers naar mijn website? Een veel gestelde vraag en niet gemakkelijk te realiseren, want adverteren is vaak duur en de return of investment niet altijd te achterhalen. Daarom is het slim de pers actief te benaderen en hiermee free publicity te creëren.
PR-Bureau Pers-Wereld helpt merken en webwinkels hun website, merk of product in de spotlights te krijgen. Dit doen we onder andere door het schrijven en versturen van persberichten. Naar aanleiding van onze persberichten worden er regelmatig publicaties gespot in de media.
De loungestoel lijkt als twee lippen die elkaar ontmoeten en is vernoemd naar het Turkse woord Optum, dat kus betekent.
De Hinge bijzettafel is een ontwerp van Dutch Designer Lex Pott en geïnspireerd op traditionele scharnieren.
Serveer drankjes voortaan in stijl met de Rare & Radiant. Het diamantvormige design en het kristalglas zijn blikvangers op tafel.
Met trots presenteert lifestylemerk Puik twee nostalgische ontwerpen van Dutch designer Ka-Lai Chan. De unieke peper- en zoutset
Wil je actief de pers benaderen en free publicity genereren? Wij helpen graag met het schrijven en versturen van persberichten. Bekijk de mogelijkheden.
Bekijk onze tarievenMeld je aan zodat je voortaan onze persberichten ontvangt in je mailbox.