PERSBERICHT – Lancering nieuwe kledinglijn en accessoires van Supercute

Supercute - nieuw merk kleding en accessoiresTijdens de zwangerschap van haar zoon kwam Supercute-oprichter Colinda Naarden erachter hoe weinig stoere artikelen er eigenlijk voor haar kind te krijgen waren. ‘Het was voor mij toen een hele uitdaging om stoere, hippe babykleding en accessoires te vinden. Ik dacht: dat kan beter’, zegt Colinda. Ze bedacht de naam Supercute (vrij vertaald: ‘super schattig’) en besloot om deze artikelenlijn ooit te lanceren. Nu, een paar jaar later, is het zover.

Het merk Supercute is een feit en vertegenwoordigt producten met een visie. De praktische hippe lifestyle kleding is gemaakt van ecologisch katoen en met een deel van de opbrengst worden kinderen in eigen land en over de grenzen gesteund. De doelgroep van het nieuwe merk Supercute: kinderen natuurlijk, maar ook volwassenen die zich net even anders durven te kleden.

Eén van de eerste Supercute items is een stoere trendy, maar tegelijk ook handige verzorgingstas voor aan de kinderwagen. ‘Lekker ruim en waar zelfs de papa’s in spé mee durven lopen’, zegt Supercute-oprichter Colinda Naarden. ‘De tas is met al die handige vakken ook meteen ideaal voor een weekendje weg, naar cursus of de sportschool. Ik houd namelijk van praktische artikelen die je op meerdere manieren kunt gebruiken en die ook nog mooi of leuk zijn om te zien. Ook is zo’n multifunctionele tas beter voor het milieu, omdat ik nog steeds versteld sta hoeveel losse weggooi tasjes ik bijvoorbeeld na een dagje winkelen of een pretpark heb gekregen. De andere producten van Supercute zijn eveneens een mix van praktisch en trendy. Dus qua uitstraling een tikkeltje stoer, maar wel met een lieve naam: Supercute.

Ecologisch katoen
Dat er over de Supercute producten goed is nagedacht blijkt onder meer uit het feit dat het katoen dat voor de kleding wordt gebruikt ecologisch verantwoord is. En van de opbrengst van elk verkochte Supercute Onesie of Supercute tas gaat een percentage naar de goede doelen Kinderfonds MAMAS en Het Vergeten Kind, waarmee kinderen zowel in eigen land als in het buitenland worden gesteund. ‘Het is toch een fijne gedachte dat als je met zo’n leuke, hippe tas rondloopt je tegelijk het goede doel steunt en de wereld een stukje mooier maakt?’, zegt Colinda. ‘Mijn doelgroep voor Supercute is om te beginnen de allerjongste, maar zeker ook degene met de eeuwige jeugd, die zich jong voelt en daarvoor uit durft te komen. Ouderen zouden Supercute heel goed met een knipoog kunnen gebruiken.

Een aantal Supercute producten:
– Multifunctionele verzorgingstas € 59,95
– Verschoon-matje voor de baby € 9,95
– Thermoszak voor de papfles € 13,95
– Onesie voor kinderen van 6 maanden tot 3 jaar € 36,95
– Bandana slab €12,95

Supercute is verkrijgbaar via www.coolitems.nl en Bol.com.

Over Supercute-oprichter Colinda Naarden
Colinda Naarden woont in Zaandam, is moeder van een zoon en is werkzaam als stewardess. Tevens heeft ze met succes de webshop Coolitems.nl gelanceerd waarbij ze al jaren haar bezoekers de meest uiteenlopende trendy artikelen voorschotelt. ‘Ik heb door mijn achtergrond veel mogen reizen en allerlei verschillende producten mogen beoordelen. Ik beschouw mezelf als een vrouw van de wereld. Ik weet wat er leeft en waar mensen behoefte aan hebben. Met Supercute wil ik de mensen leuke praktische, maar tegelijk ook trendy en stoere producten laten zien om uit te kiezen. Net even origineler, net even anders. Ik weet zeker dat er veel mensen zijn die daar behoefte aan hebben. Omdat ze hiermee nog beter hun individualiteit kunnen benadrukken en hun persoonlijke smaak kunnen uitdragen.


Extra afbeeldingen:

Beeldmateriaal in Hoge Resolutie kan direct worden gedownload uit onze Beeldbank (maak hiervoor eenmalig een account aan).

Voor meer informatie, interviews, fotoshoots of kortings- en/of winacties kunt u contact opnemen met Pers-Wereld.