PERSBERICHT – Kom maar op met die zon: Snapper Rock beschermt je kinderen!

 Nieuwe collectie Snapper Rock 2016 - UV-FashionsSnapper Rock is een belangrijke merknaam om in het geheugen op te slaan. Dit Nieuw-Zeelandse merk brengt UV-werende kleding voor baby en kind. En niet zomaar kleding, maar hippe kleding in vrolijke kleuren en met gave prints. UV-Fashions, vertegenwoordiger van het merk in Europa, laat weten dat de zomercollectie weer om van te smullen is. De nieuwe collectie bestaat uit zwempakjes, boardshorts, shirts en hoedjes, allemaal weer mooi aansluitend bij de nieuwste modetrends. Snapper Rock… rocks!

Marktleider
Snapper Rock is wat je noemt een echte marktleider en richt zich op kinderen van 0 tot 14 jaar. De nieuwe collectie kent vele vrolijke designs, maar vooral een waanzinnige kwaliteit. En dat is precies wat je nodig hebt als je veilig en trendy op het strand, aan het meer of in het buitenzwembad van de zon wilt genieten. Snapper Rock biedt optimale bescherming voor de tere kinderhuid. Veel volwassenen die geconfronteerd worden met melanoomkanker, zijn als kind flink verbrand. En dat is nou net het moment waarop de zon de grootste schade aanricht. De boodschap luidt; beschermen en niet verbranden dus!

Nieuwe collectie
In de nieuwe collectie voor de meiden veel frisse kleuren, als aquablauw, paars, fel roze, zachtroze en oranje, gecombineerd met wit en donkerblauw. Wat te denken van chique gouden stippen of vrolijke flamingo’s als print? Er zijn zelfs olifanten gesignaleerd! Bij de jongens is gekozen voor citroengeel, aquablauw, rood en oranje, ook weer gecombineerd met wit en blauw. Hier mooie prints van palmbomen, bloemen, haaien en…apen. Bij de baby’s lieve zwempakjes met korte of lange mouw met stippen, bloemen, olifanten, haaien of flamingo’s. De collectie straalt, net zo als de zon. Maar dan wel veilig!

Over Snapper Rock
Snapper Rock is opgericht in 2003 en was in eerste instantie vooral bedoeld voor jeugdige zeilers. Maar het duurde niet lang voordat de vraag naar de UV-werende producten ook kwam vanuit de niet zeil-hoek. Ook andere ouders wilden dat hun kinderen er zo veilig en hip mogelijk bij liepen in de zon. Het merk biedt babybadpakjes, hoedjes, bikini’s, zwembroeken, kaftans en zwemsets, allemaal geweldig te mixen en matchen.

NGO’s
Het Huidfonds, KWF en de Nederlandse Vereniging voor Dermatologie onderschrijven de voordelen en het gemak van UV-beschermende kleding inmiddels ook. Zij nemen hiermee het al jarenlange standpunt en advies van hun Australische en Amerikaanse collega’s over. De combinatie van UV-Beschermende kleding en het frequent insmeren van de onbedekte delen biedt de ultieme zonbescherming voor jong en oud.

UV-Fashions
Met grote zorgvuldigheid en kennis van zaken heeft UV-Fashions haar Premium merken geselecteerd. Naast Cabana Life voert UV-Fashions meerdere andere hoogwaardige merken, waaronder Snapper Rock, Swimpy, Playshoes, BabyBanz, Beverly Kids, Coolibar, CarePlus, Scala, en Dorfman Pacific. Van uv-pak tot zonnenbril en van strandschoentjes tot zonnehoed UV-Fashions heeft het allemaal. Het bedrijf is hierdoor de “one stop UV-shop” voor jong en oud(ers). Jan Willem van der Sterre (ook wel bekend als Mister UV) startte in 2010 zijn bedrijf nadat zijn vader aan de gevolgen van huidkanker overleed. In zijn zoektocht naar UV-zwemkleding kwam hij uit in Australië en Nieuw-Zeeland. Hij besloot de merken naar Nederland te halen. Inmiddels is UV-Fashions Europa’s grootste specialist, importeur en distributeur op het gebied van alles wat met UV-bescherming te maken heeft. De organisatie biedt een breed en volledig assortiment met 9 Premium merken, meer dan 2.000 verschillende producten en levert aan vele online en offline retailers in zowel binnen- als buitenland. Consumenten kunnen ook rechtstreeks bestellen via de webwinkel op www.uv-fashions.nl.


Extra afbeeldingen:

Beeldmateriaal in Hoge Resolutie kan direct worden gedownload uit onze Beeldbank (maak hiervoor eenmalig een account aan).

Voor meer informatie, interviews, fotoshoots of kortings- en/of winacties kunt u contact opnemen met Pers-Wereld.