PERSBERICHT – Creëer de perfecte garderobe met PHILANA

Het jonge Nederlandse merk PHILANA bewijst dat fashion en comfort perfect samen kunnen gaan. De compacte collecties zijn verkrijgbaar in gelimiteerde oplages en vullen elkaar als het ware aan, zodat de moderne vrouw zelf haar ideale garderobe kan creëren. Tijdens de bruisende zomereditie van de Modefabriek in Amsterdam presenteerde ontwerpster Jana Rousakov onlangs de nieuwste collectie van haar label. Stijlvol, elegant, chique én comfortabel: geen concessies!

Tijdloze fashion
In november 2012 besloot Jana Rousakov een langgekoesterde droom te gaan volgen: het starten van haar eigen fashion label. Zo werd PHILANA geboren, een modemerk dat is opgedragen aan Philippe en Anastasiya, de zoon en dochter van de ontwerpster. PHILANA staat voor luxueuze stoffen, subtiele details en tijdloze collecties in een beperkte oplage. De meeste items zijn verkrijgbaar in verschillende stoffen en kleuren. Ook is het mogelijk om een item uit een vorig seizoen te bestellen in de stof van het huidige seizoen. Zo kunnen modebewuste vrouwen zelf hun kledingkast aanvullen met comfortabele, tijdloze designkleding.

Fair fashion
Eerlijke handel, ethische productie en duurzame stoffen spelen een grote rol in de visie van PHILANA. Zo worden alle kledingstukken in Nederland gemaakt, met als bijkomend voordeel dat PHILANA korte levertermijnen kan hanteren. Sinds vorige maand zijn de collecties van PHILANA exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde verkoopadressen in Eindhoven en ’s-Hertogenbosch. Nieuwsgierig naar de ontwerpen? Neem een kijkje in een van de online lookbooks.

Over PHILANA
De laatste ontwerpen van PHILANA, nieuws en verkoopadressen zijn te volgen via de website House of PHILANA, Facebook en Twitter. Voor interesse in retailmogelijkheden kan contact worden opgenomen met Jana Rousakov van PHILANA.

Extra afbeeldingen:


Het perscontact van PHILANA loopt via Pers-Wereld. Voor meer informatie, interviews, HR afbeeldingen, kortings- en/of winacties kunt u contact opnemen met Pers-Wereld.