Baby Dutch viert 5-jarig bestaan met slofje ‘I Like Baby Dutch’ in Limited Edition

In september lanceerde Tessa Schoonewill, eigenaresse van Baby Dutch, reeds het iShoe babyslofje. Een babyslof waarop alle icoontjes van Social Media worden weergegeven. De reacties op het iShoe slofje waren zo overweldigend en positief, dat is besloten nogmaals een uniek slofje te ontwerpen. Dit keer ligt de focus op Facebook en zal Baby Dutch het ‘I like Baby Dutch’ slofje introduceren samen met de nieuwe collectie. Dit babyslofje wordt uitgebracht ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van de organisatie en zal vanaf december in Limited Edition verkrijgbaar zijn.

Baby Dutch haakt goed in op alle media gekte van dit moment rondom Social Media en zorgt ervoor dat je al vroeg aan deze hype kunnen meedoen. Het slofje I like Baby Dutch is gemaakt in een gelimiteerde versie, speciaal ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan. De slofjes zullen via een beperkt aantal dealers verkrijgbaar zijn, namelijk www.slofjes.nl, www.baby-slofjes.nl en www.kleertjes.com. Het slofje is onderdeel van de nieuwe collectie die in december overal verkocht zal worden. Naast dit speciale slofje, zal de nieuwe collectie onder andere bestaan uit slofjes met stippen in vrolijke kleuren. Alle slofjes zijn gemaakt van soepel leer en hebben een elastische achterkant. Hierdoor zitten de slofjes comfortabel en kunnen ze niet snel door het kindje zelf worden uitgedaan. De onderkant is gemaakt van geruwd suède om wegglijden van de voetjes te voorkomen. De maten beginnen bij newborn en lopen door tot ongeveer 1,5 jaar. Alle slofjes worden geleverd in een luxe cadeautasje en kosten € 24,35 per paar.

Dealer worden van Baby Dutch?
De collectie van Baby Dutch is beschikbaar voor wederverkoop, zowel voor online als offline verkooppunten binnen de Benelux. Baby Dutch is een jong dynamisch bedrijf en het succes is mede afhankelijk van de groei van het aantal verkooppunten. De collectie groeit per kwartaal en wordt continu aangevuld met nieuwe modellen. Geïnteresseerde winkels kunnen contact opnemen met Baby Dutch voor meer informatie. Naar aanleiding daarvan wordt gekeken of de winkel in aanmerking komt voor een dealerschap.

Over Baby Dutch
Het bedrijf Baby Dutch is in 2007 opgericht door Tessa Schoonewil omdat zij graag werk en moederschap wilde combineren. Inmiddels, 5 jaar later, is Baby Dutch een snelgroeiend bedrijf en worden de leren slofjes in diverse (web)winkels in Nederland, België en Duitsland verkocht. Er zijn inmiddels meer dan 70 modellen babyslofjes verkrijgbaar, vaak in vrolijke kleuren of leuke thema’s zoals dieren, sterren, sport en nu dus ook Social Media. Meer informatie over Baby Dutch of de collectie is terug te vinden op www.baby-dutch.nl.


Extra beeldmateriaal:

Het perscontact van Baby Dutch loopt via Pers-Wereld. Voor meer informatie, interviews, HR afbeeldingen, kortings- en/of winacties kunt u contact opnemen met Pers-Wereld.