Persbureau Pers-Wereld zet webwinkels, merken en producten in de spotlights

Pers-wereld persberichtenElsbeth Langendonk, eigenaresse van Pers-Wereld, is sinds 2008 zelfstandig ondernemer en eigenaar van de webwinkel www.slipperwereld.nl. Omdat adverteren vaak duur is en de return of investment ervan niet altijd te achterhalen is, besloot Elsbeth free publicity voor haar webwinkel te gaan genereren. Door middel van het schrijven en versturen van persberichten is zij actief de media gaan benaderen. Omdat dit een schot in de roos bleekte zijn, heeft Elsbeth onlangs persbureau Pers-Wereld opgericht. Nu helpt zij webwinkels, merken en fabrikanten hun website, merk of product op een betaalbare manier in de spotlights te zetten. 

Inmiddels schrijft het persbureau persberichten voor vele organisaties en worden er vaak vermeldingen gespot in de media, zowel online als offline. Alle geschreven persberichten zijn te bekijken op de website www.pers-wereld.nl. Het persbestand telt inmiddels ruim 3000 adressen. Pers-Wereld heeft een eigen adressenbestand met daarin opgenomen vele stylistes en redacteuren. Dit bestand is aangevuld met vele relevante adressen van het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP). Ook interesse om je webwinkel, merk of product op een betaalbare manier in de spotlights te krijgen? Bekijk dan de mogelijkheden en tarieven op de website www.pers-wereld.nl/tarieven.

Doe de Webshop Scan

Vandaag de dag is het veel eenvoudiger geworden om een webwinkel te beginnen. Je maakt plannen, koopt mooie producten en vult de shop. Alles is perfect geregeld, de webshop ziet er vaak prachtig uit, alleen de bezoekers blijven weg. Hoe kan dat? Door een aantal advertenties te plaatsen stijgen de bezoekersaantallen, maar veel klanten levert het niet op en bovendien kost het handen vol met geld. Naast het schrijven en versturen van persberichten, biedt Pers-Wereld in samenwerking met Ultimate Webshops de mogelijkheid een Webshop Scan te laten uitvoeren.

Met de Webshop Scan wordt een webwinkel op ruim 130 punten gecontroleerd en beoordeeld. De webwinkelier ontvangt vervolgens een uitgebreid rapport met praktische tips en adviezen om zijn/haar webwinkel te verbeteren. De webwinkel wordt gecontroleerd op punten als: algehele look & feel, gebruik van foto’s en afbeeldingen, structuur & navigatie, teksten en productomschrijvingen, gebruiksvriendelijkheid, algemene voorwaarden & verplichtingen, techniek en klantenbinding. De doelgroep bestaat uit eigenaren (zzp-ers, eenmanszaken) met ene kleine tot middelgrote webwinkel, die niet helemaal loopt zoals gehoopt. Ze zijn niet goed vindbaar in zoekmachines, er komen te weinig bezoekers, te veel bezoekers verlaten de webwinkel zonder iets te kopen en/of de omzet valt tegen.

Maak gebruik van de introductie aanbieding en betaal geen €159,- maar €129,-. Alle klanten van Pers-Wereld krijgen daarnaast een gratis advertorial (t.w.v. €35,-) aangeboden op de website van Ultimate Webshops. Vul hiervoor de code ‘Pers-Wereld’ tijdens het bestellen van de scan.

Extra afbeeldingen: 

Het perscontact loopt via Pers-Wereld. Voor meer informatie, interviews, HR afbeeldingen, kortings- en/of winacties kunt u contact opnemen met Pers-Wereld.